6 Eylül 2008 Cumartesi

25 PERSONER 500 KR



3 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

selam ablacim, ben daha dun girdim birsey yoktu senin yorumunu okuyunca girdim dedigin gibi baska bir siteye yoneliyor. sana yardim etmek isterdim ama bilmedigim bir konu, ama blogger'in sayfasinin en altinda ufak harflerle anasayfa, ozellikler gibi kelimeler yaziyor ordaki yardim butonuna basarsan cikan sayfada sana yardimci olabilecegini dusundugum yazilar var. ordan belki birseyler bulabilirsin. hatta orda bir soru var , oturum acamiyorum ne yapmaliyim diye, ona tiklayi sayfanin biraz altina gidince bize yazin diye bit buton var ona basinca bloggera mail atip sorununu yazabiliyorsun, bence bunu dene. umarim yardimci olabilmisimdir ve sorunun cozulur insalla, cunku senin blogun bana lazim :))))

Ayse Pamuk dedi ki...

çok güzel bir pasta ellerine sağllık

Adsız dedi ki...

lol,so nice